vakantieaustralie.reismee.nl

Cairns

Haiallemaal,

We zijn 9 en 10 augustus in Alice Beach geweest , daar was het uitzicht zo mooi het leek wel een paradijs! We hadden een heel mooi resort aan de beach, helemaal te gek !!!

Zo mooi als hetstrand was, nogmooier was de zonsopgang !!

Cool

We hebben met Rob (Zoon van Wil en Aart)een mooie rondvaartomDouble eiland gemaakt.

(daar wordt ook wel eens getrouwd , maar erg duur, zak geld mee nemen dus !! )

11 augustus. Niet veel gedaan , migraine aanval !! Rich naar de kroeg geweest met zijn neef Rob.(gezellie)

12 augustus.Zijn we met de company car die wij exclusief mogen gebruikennaar Mossman gorge daintree national park geweest , stukje regenwoud , ontzettend mooi en we gaan zeker nog terug om de andere 2 kilometer te lopen, maar dan....................................

zonder onze hollandse slippers !!

Undecided

Daar na zijn we naar Port Douglas geweest , dat is een oud kolonie stadje, maar nu heel toeristisch !

Heel gezellig , en jawel ...... nog geen levende kangeroe gezien , maar wel op ons bordje.....