vakantieaustralie.reismee.nl

Day dream island

Hallo Luitjes

Vandaag dag 2 opday dream island .......

Echt te gek , de kangaroe's springen en luieren hier rond .

De kakatoes vliegen krijsend om je heen helemaat toppie top......

Als je nootjes voor ze neer legt , dan komen ze naar je toe , maar poepen ook je boel onder !

Dus als je het wil doen , dan is het verstandiger als een echte hollander om het stiekem bij de buren te doen......

whaaa ha ha ha

Ook zie je hiergrote hagedisen en andere leuke vogels.....

We worden hier echt verwend vandaag een routedoor hetregenwoud gelopen en inlekker met onze mooie gatje in een warm bubbel bad gezeten......en even lekker bakken in de zon.......

Vandaag wilde we gaan kayakken maar er stond te veel wind dus toch maar niet !

BRRR veel tekoud voor sylletje.......

Morgen een snorkel cursus voor over morgen dan gaan we naarhet great barrierrif om al het moois in het water te bekijken , en als het mee zit ook ........

Gisteren avond hebben we een buiten bios gekeken , romantisch een deken om je heen .....

( brr een beetje koud....)

Maar te gaaf !!!

Grote probleem..... het eten is hier veelste lekker ! o , o.......

Groetjes uit australie x x x